søndag 21. mai 2017

Twist & Pop

Jeg er ikke noe "bretter",
men denne typen kort som mange har laget , så veldig stilig ut, så jeg fikk lyst å prøve.
Det var ikke vanskelig i det hele tatt, og riktig så moro.

Kortet er det tredje konfirmasjonskortet jeg har laget til min søte niese Ida







På kortet har jeg brukt :

Hvit og grønn Bazzil
Designpapir fra Papirdesign
Metallpynt fra Korthobby
Blomster fra diverse leverandører , for det meste WOC
Stickles fra Ranger til glitter på blomster
Dies fra Spellbinder til "ramme" på fremsiden
Dies fra Quickutz for utstansing av bokstaver og tall
Glossy Accent oppå bokstaver og tall for å få litt høyde og skinn
Punch fra Nellie Snellen til roseblader
Hådballjente fra Silhoutte
Dies fra Dixi Craft til fotball
Distress Pumice Stone til stempling
Tekststempler fra Kort&Godt

Deltar hos: 
Scrap from your Heart: # 9  - Konfirmasjon (Frist: 28. mai)
Papirlosjen: Mai - Bruk blomster (Frist: 31. mai)
Kreativ Scrapping: Mai - (Frist: 26. mai)
Hobbygarasjen: Mai - Blomster (Frist: 25. mai)
Scrappegarasjen: # 35 - Kom mai du skjønne milde (Frist: 10. juni)
Facebook-gruppen Scrappesyken

7 kommentarer:

  1. Lekker framside og wow-effekt når ein opnar kortet!!

    SvarSlett
  2. Kjempe fint, og du klarte det veldig bra :)

    SvarSlett
  3. Veldig flott kort :)
    Eg fekk ikkje til sånn bretting, eg mista vetet og la det frå meg ;)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  4. For et flott kort! Nydelig pyntet forside.
    Takk for at du deltar hos hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  5. Lekkert kort i kul bretteteknikk!
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen på vår #Blomster utfordring
    Siri - DT

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort! Og så masse flotte blomster! Herlig! Ikke lett å lage flere kort til samme konfirmant, men dette ble kjempe fint! Tusen takk for at du deltok hos Scrap From Your Heart ❤️ Hilsen DT Stine

    SvarSlett
  7. Lekkert!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos scrappegarasjen!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett